Helgen - måndag

Har haft en så sjukt bra helg och vi börjar med fredag 

Träffade Rebecca och hennes 2 kompisar och drack lite för att sen gå mot krogen, det var faktiskt riktigt roligt ute för att vara fredag så det var lyckat.

Tidigt på lördags morgonen så åkte hela familjen mot Vetlanda för att fira mamma och min faster Eva som fyller 100 år tillsammans, så det var en stor fest för dom med hela släkten, det var anordnat med massor godmat, olika "lekar" och alla vi kusiner uppträdde även, min syster hade fixat och klippt ut ansikten på mamma och min faster som vi hade på oss. 

På söndagen så åt vi godfrukost där innan vi åkte förbi farmor & farfars grav och sen hem till Västervik igen. 

Idag måndag så har jag varit en kortsväng i skolan och mötte sen upp Alva och Izabelle, vi åt lite mat hemma hos mig innan Alva skulle ta bussen hem och jag och Izabelle fortsatte ner mot stan för lite presentköp och en lagomlång promenad. Runt 4 hämtade vi Eddie och åkte hem till hennes jätte mysiga baksida och fotade. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0