Jävla torsdag

( varning för sjukt tråkigt blogginlägg) 

Helt sjukt hur känslor kan ändras så snabbt, igår mådde jag så sjukt bra, alltså verkligen bra och idag är det helt tvärt om. Jag kände igår typ att mitt liv var lite för bra, att snart händer något som får mig ledsen igen, och så blev det. Vet inte ens vad jag ska skriva eller säga eller vem jag ska prata med det om, för det finns liksom ingenting att säga eller göra. Jag hatar verkligen att vara ledsen och gråta, det finns ingenting värre. Jag vill vara sådär glad som jag alltid är annars.. Sitter hemma hos min syster nu, är så glad för henne ❤️ Snart hämtar mamma oss så ska vi fika, ikväll ska jag vara med Rebecca, hon brukar alltid få mig att må i alla fall lite bättre. 

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Älskade vän, bara hör av dig om du behöver prata, du vet att jag aldrig är mer än ett telefonsamtal bort. Älskar dig<3

2014-10-30 @ 18:02:40
URL: http://rakkurva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0