Tack för att du finns

Du är så himla bra, vänder mig alltid till dig när jag är ledsen för det allra bästa stödet. Älskar att prata med dig, vi kan prata i timmar och du sitter alltid och lyssnar och tar in allt jag säger och verkligen försöker förstå mig och ge mig bra råd. Uppskattar dig så mycket och jag älskar att du alltid visar så stor uppskattning till mig. 

Idag var en jobbig dag för mig men nu är jag här och allt känns redan bättre, vi ska mysa hela dagen och ikväll ska vi spela Bingolotto , tack för att du är du. 




Kommentarer
Postat av: Izabelle

Åh älskade vän, om du bara visste hur glad du gör mig bara genom att finnas till. Ingen är som du, du är så jävla unik och helt underbar på alla sätt. Aldrig utan dig, jag älskar dig!❤️

2014-11-23 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0