Ansiktsrutin

1. Nivea double effect eye make- up remover 49:- på Lyko.se 
En ögonsminkborttagning som jag använder på kvällen
Jag skakar flaskan och och applicerar på en bomullspad. 
 
2. Neutrogena visibly clear pink grapefruit facial wash 69:- på Lyko.se
En rengöringsgel som jag använder på kvällen. 
Appliceras på fuktigt ansikte och maseras in. Skölj av med kallt vatten. 
 
3. Garnier micellar water dry skin 69:- på Lyko.se
Ett ansiktsvatten som jag använder morgon och kväll. 
Applicerar på en bomullspad. 
 
4. Garnier nordic moisturematch 24h cream 79:- på Lyko.se
En ansiktskräm som jag använder morgon och kväll.
Applicerar ett tunt lager i hela ansiktet
 
5. Basiron AC gel 129:- på Apoteket.se 
En finn/acne gel som jag använder på kvällen. 
Applicerar endast tunnt på mina finnar. 
 
6. Neutrogena visibly clear pink grapefruit facial scrub 69:- på Lyko.se
En ansiktsskrubb som jag använder 2-3 gånger i veckan. 
Applicerar på fuktigt ansikte och maserar in. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0