helgen

I fredags var jag och Alva hos Hampus med Micke och Jocke, vi spelade spel och det var jätte trevligt, Alva sov här och dagen efter träffade vi Bella och Herman, vi snaggade hermans hår och åt pizza, senare på kvällen så åkte jag och Alva bort till Hampus Micke och Jocke igen och det var trevligt då också, jag kom hem runt 11 och gick ner på krogen med massor kompisar, det var trevligt men kvällen slutade väldigt konstigt vilket var väldigt väldigt tråkigt. Nu idag så var jag och fikade med Rebecca och pratade om allt vi missat under tiden vi inte träffats, gick sen hem till Elin och Felix där vi åt mat och myste med Apollo :) nu har jag städat lite hemma och ska snart se farmen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0