Det kommer att gå över

Idag kom den här boken hem till mig som jag har beställt ifrån www.bokus.com Det är en överlevnads guide för den som är deperimerad, nedstämd eller bara tappat kontakten med sin livsglädje. 
 
Författaren Maggan Hägglund skriver såhär: Jag har gjort en bok, som jag skulle velat hitta själv då när jag var inne i mörkret. Under tider när jag inte orkade med långa texter, inte kunde koncentrera mig. Då tror jag att jag i alla fall skulle orkat bläddra i en sån här bok, titta på en bild, läsa ett citat, känna igen mig i någon formulering.
 
Huvudbudskapet i boken är att det kommer att gå över och jag är jätte spänd på att läsa den här boken.
Puss&kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0