Göteborg

Stoffe bjöd mig på en resa till göteborg torsdag-måndag och det var sååå himla mysigt. Vi bodde på Gothiatowers hotel och var en dag på Liseberg, de andra dagarna åt vi mest god mat, shoppde och hade det mysigt. Jag tog väldigt dåligt med bilder tyvärr, orkade inte riktigt bära på den stora kameran hela tiden. Jag ville verkligen testa att äta på Pinchos och sen såklart Vapiano som har världens godaste pasta och pizza, så det gjorde vi och det var supergott. Och sen Liseberg haha... Jag trodde inte att jag var så feg, men jag vågade nästan inte åka någonting. Men jag åkte i alla fall 4-5 stycken och Stoffe några fler ( utan mig ) Men det bästa var att vi vann på chokladhjulet haha jag blev så glad. Och hotellet.. såå fint! synd att vi inte tog några bilder men vi bodde på våning 23 och det var super fint med världens största frukost buffe, åt pannkakor varje dag.. haha men det hör till. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0