Fredag 8 januari

Idag har varit en mysig dag, mamma kom hit i förmiddags och vi åt våfflor och busade med Aska ute i snön ( som bilderna visade förut ) Mot eftermiddagen så mötte jag upp mamma igen för lite shopping på stan. Köpte ett par mysbyxor och en ny mysig filt, det är så kallt så det behövdes verkligen. 

Nu ikväll så har jag och Stoffe gjort varsin choklad ansiktsmask, det är min favorit och jag fick flera stycken i julklapp 😊 Nu har jag precis badat och ska titta på en film och bara mysa ❤️
Jag ska verkligen försöka komma igång och skriva mer på bloggen, jag tycker verkligen det är roligt och jag tror att jag har fått tillbaka motivationen lite 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0