Tacos - Elin Felix

Har haft en sån jävla pissvecka helt sjuk, sämsta veckan på så sjukt länge, i måndags började det med att jag råkade smälla upp bildörren på en annan bil och självklart så satt hon i bilen, åskmolnet klev ur bilen och var inte glad på mig, fick ringa mamma för att förstå vad hon sa då hon pratade i gåtor. Sen kom onsdagen, skulle åka med Rebecca till skolan, stressad såklart så struntade jag i bilbältet då det är 500 meter typ, vi kör som vanligt genom stan men just den här morgonen stod det 2 glada poliser och gav mig 1500 kr i böter för att jag missat detta jävla bälte. Som pricken över allt så har vi två öppna kvällar på skolan, tröttsamt. Det bästa med den här veckan måste nog vara tacomyset jag ikväll hade hemma hos Elin och Felix. Imorgon är det som sagt öppet igen, hela jävla fredagen bortkastad, saknar min Alva och allt är allmänt tråkigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0