Stressad

Imorgon åker jag utomlands, en överasknings resa från min pappa. Jag vet inte vart vi ska jag vet bara att vi ska utomlands. Jag jobbar från 16:30 till 22:00 varje kväll och har lite panik eftersom det känns som att jag inte hinner packa eller göra någonting. Idag var pappa snäll och tog ledigt från jobbet för att åka med mig och handla det vi behövde ta med oss. Han tog också med massor kläder och tvätta som jag inte hunnit göra i tvättstugan. Det ska bli jävligt skönt att åka iväg med pappa, han är den lugnaste personen jag känner och nästan omöjligt att vara stressad i hans sällskap. Ser fram emot det här jätte mycket, verkligen en fin fördelsedags present från honom. Nu ska jag städa hos mina kaniner som jag kommer sakna mest av allt, städa lägenheten lite och sen gå och jobba. Imorgon innan jag åker ska jag träffa några av mina favoriter och säga hejdå sen packa för det hinner jag inte heller idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0