Polen

Har inte bloggat något på hela resan, men har typ gjort saker hela tiden och internet på hotellet sög så jävla hårt. Fick typ stå i korridoren och skriva. I alla fall så var resan till Krakow i Polen, här har vi kollat på auswitch koncentrationsläger, något jag tjatat om så länge. Skulle aldrig få för mig att åka dit igen för det var något av det värsta jag sätt, eller det var det värsta. Samtidigt som det var så jävla intressant så var det liksom så hemskt, mådde verkligen riktigt dåligt dom 2,5 h som vi var där och gick runt. Har massor bilder från det som jag ska lägga upp när jag kommer hem, vi har också varit på ett svin stort shopping centrum med 5 våningar typ, där fanns alla mina favorit affärer som sephora, Mac, Vans osv osv. Jag hade ju 0 kronor med mig hit haha så det sög ju lite, pappa köpte i alla fall ett par Vans, lite kläder, ett läppstift från nyx och lite små saker som mobilskal osv. Nu sitter vi på flygplatsen i Polen och väntar på att få åka hem. Har längtat hem somfan samtidigt som det varit svin roligt här. Är sjukt nöjd med resan men de här dagarna räckte och det ska bli riktigt skönt att komma hem. lägger ut bilder imorgon ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0