Veckan

Jobbade tisdag & torsdag och i onsdags så hade jag en super mysig dag med min storasyster på stan. Det var hennes födelsedags present till mig att hon skulle shoppa kläder åt mig då som jag fick välja, tyvärr så hittade jag bara en tröja, en super fin dock. Men vi ska gå någon mer dag kanske nästa vecka. Förutom detta så har jag träffat min bästa Alva och myst med henne, jag har varit hundvakt åt min favorit hund och firat min födelsedag med släkten på mammas sida hemma hos dom. Fick två svin snygga fönsterlampor, blommor och en parfym så jag är jätte nöjd. Nu tittar jag om senaste pretty little liars avsnittet då jag verkat missa massor viktiga detaljer. Ska bli så skönt med en ledig helg nu, ska försöka få lite saker gjort men också vila somfan. Den här veckan har varit bra men jag har varit så trött och sur, beror säkert på att jag sover så jävla dåligt jämt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0